sjätte september tvåtusentio (två)

Hej hörrni! Idag har vi inrett köket lite med Lillys möbler (jättefula) och sovit lite. Jag har fortfarande inget jobb, Matilda jobbar hela dagen imorgon (jag ska söka hela dagen). Betalade hyran idag, har numera 400 kronor på mitt kort tills jag får en lön. Annars får ni välkomna mig i Sverige snart! Det regnar här idag och vi har insett att våra regnkappor kommer bli välanvända under hösten/vintern.. Angående lägenheten: det luktar lite konstigt men Lilly säger att det inte är möbler utan de som bodde där innan oss som var lite "smelly". De ska komma och städa kylen någon dag så vi kan börja använda den (jag tror det är den som luktar).

Hur är allt hemma? Vill veta allt som händer!! Uppdatera oss! Ikväll kanske vi ska träffa några vänner från Falun som tågluffar här, men vi är lite trötta och det regnar ju så vi får se. Kanske spenderar vi kvällen på donken istället (som vanligt hehe). Om tre dagar får vi internet! Då får ni prata med oss på skype hela tiden! Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Nicke

Hoppas du snart hittar ett jobb och att lukten försvinner. Här är lite grådisigt och förkylt. Inga sensationer.

2010-09-07 @ 06:57:06
Postat av: lisa

Hej flickor! Härhemma är sommarvarmt och skönt. Jag har suttit ute i trädgården och njutit i solen. Jag har också börjat gräva på en ny rabatt. Att det ska vara så roligt.Jag drömmer om ett hav av blå blommor. Jag jobbar bara 40% och har därför mycket ledig tid. Vi träffade Mörsells och Björklunds härom kvällen vilket var mycket trevligt.Vad har du Matilda fått för arbete? Hoppas Ebba hittar något snart också. Vet du hur du ska söka? Har ni betalat hyra i förskott eftersom pengarna redan är slut. Du är alltid välkommen hem. Kram mamma

2010-09-07 @ 18:06:49
Postat av: jullanbullanboi

här är det är höstigt och jättefint. det är varmt på dagarna och luktar höst (älskar det). jag har inga kompisar vilket väl kanske låter tråkigt men egentligen inte känns så jobbigt. ganska skönt att vara en loner.. vi gillar ju ändå (som känt) inte s.k. kompisar så mycket.

2010-09-07 @ 22:40:32
Postat av: olivia

gillar att nicke och lisa har helt olika syner på vädret... hehe.



jag har inget att tillägga efter jullans lila uttalande. ganska soft äre här. chillar mest och luktar på hösten (aka julia)

2010-09-08 @ 22:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0