nittonde september tvåtusentio

Hej! Vi har nyss ätit ägg- och hummusmackor till frukost och ska iväg med HB till ett au-pair meeting vid Piccadilly Circus. Ett besök till Notting Hill är också inplanerat om vi hinner, och ikväll ska vi följa valvakan och få reda på om vi måste stanna här i fyra år till eller kan komma hem..

På tisdag har jag trial shift på restaurangen jag fick jobb på, det är den här: http://www.leonrestaurants.co.uk/ och ligger en timmes promenad/en halvtimmes bussresa härifrån. Verkar vara en jättemysig arbetsplats men inte allt för bra lön. Har intervjuer måndag+tisdag för andra jobb så jag kanske bestämmer mig på onsdag eller torsdag.

Hur är allt hemma? Har det hänt nåt nytt? Jag längtar efter er allihopa!

Kommentarer
Postat av: Nicke

Vi håller tummarna för att ska hitta ett bra jobb bland dessa. Vi har just varit ute i skogen. Fyllde en stor korg med trattisar - läckert. Nu ska vi snygga upp oss och gå för att rösta.

Puss från Nicke och Lisa

2010-09-19 @ 14:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0