elfte september tvåtusentio

Tänkte ladda upp lite bilder från senaste tiden så att ni får se hur bra vi har det:

Här är Ebba på Piccadilly Circus


Här är Ebba på tunnelbanan


Här är Ebba och vår dörr!!

Här är jag när jag städar + hb + vårt rum. Fint va!!!


Här är hb vid vår busshållsplats


Här är en söt squirrel som jag matade med nötter i St James's Park


Här är jag och hb i St James's Park


Här är hb vid Buckingham Palace. Vi letade efter prinsarna som dessvärre inte var hemma


Här är vi utanför Buckingham


Här är Lilly som vi bor med!!!


Här är jag som dricker öl


Och här är jag och hb i sängen efter en hård utekväll. Det var allt!

Kommentarer
Postat av: agnes

åhhh det ser så roligt ut!! är det där ert rum?? det är ju jättefint. det ser ut som om det alltid är sol är det sant? puss

2010-09-12 @ 20:01:46
Postat av: hb

hehehe älskar sista bilden

2010-09-12 @ 20:16:52
URL: http://hannabjoorklund.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Såg ut som att det behövde sopas!!, ni ser ut och ha det mycket bra/ Kram från Jeanette o Maja

2010-09-12 @ 20:23:14
Postat av: Nicke

Håller med Jeanette, men ni ser ut att ha det bra ändå! Nicke

2010-09-12 @ 20:51:18
Postat av: linni

åh vad söta ni är och gud vad jag saknar er och vad bra ni verkar ha det!

2010-09-13 @ 00:29:38
Postat av: olis

haha åh har aldrig sett ert rum så städat heehee

2010-09-13 @ 01:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0