femtonde oktober tvåtusentio

Här kommer en bildbomb med bilder från senaste tiden.

Hb och ebba en söndagsmorgon på väg till Victoria Park


Fint väder!


Och fin park


På eftermiddagen mötte vi upp Olof och Louise. Vi gick runt lite på Brick Lane


Anna var också med


Dagen efter gick jag och ebba ut


Jag klippte min lugg med en kökssax för jag har ingen hårsax. Det var ganska svårt


Ebba hade jätteont i magen


En kväll var Tilde här på förfest. Sedan gick vi ut i Shoreditch


Dagen efter gick jag och Hb och köpte kaffe (jag var nervös över baristatävlingen som aldrig blev av) och så promenerade vi längs kanalen


Det här är när vi var i Notting Hill med Karianne och Linnea


Jag hade en såhär fräsch brännblåsa på handen


Vi träffade Erik och Axel som var på londonbesök. Här sitter vi på en engelsk pub och dricker öl och kollar på fotboll


Det här är utsikten från London bridge (mot Tower bridge som man ser där borta)


Det var jättejätteblåsigt men väldigt fint väder. Vi väntade på bussen mot Clapham där vi mötte upp Hb och bytte buss till en mot Richmond


Richmond är som en saga! Overkligt fint


Synne var också med


Jag och ebba försökte oss på en frankrikebild. Lyckades inte jättebra


Ser ni vad fint! Det gick inte riktigt att fånga på bild


Eftersom parken skulle stänga snart och var så kall kollade vi inte på några djur den här gången. Vi hängde mest på Richmond Hill, åt pizza och kollade på solnedgången


Fina dagar!!!

Kommentarer
Postat av: linni

åh fint!! saknar er så mycket. vill komma snart

2010-10-16 @ 17:05:05
Postat av: olle

:'(

2010-10-18 @ 17:35:57
Postat av: synne

åå, som jeg liker bildene deres <3

men på tide å oppdatere med enda flere bilder, jenter. xo

2010-10-23 @ 01:09:43
URL: http://chocolatemintfashion.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0