åttonde oktober tvåtusentio

Hej! Länge sedan vi uppdaterade nu, vi har mycket att göra om dagarna. Jag jobbar ganska mycket och har konstiga arbetstider, men trivs på herman så det är okej. Dessutom är jag lekkompis till tre söta barn ibland och även det är roligt. Vi började dagen idag med lite träning i Victoria Park. Det är helt sjukt fint väder nu och parkerna är höstigt fina.

Planen för idag är att åka och kolla i några charity shops (och förhoppningsvis shoppa lite), och kanske även träffa Erik och Axel som är här. Imorgon ska jag jobba på morgonen, på dagen ska vi till Portobello Market i Notting Hill och på kvällen ska vi gå ut någonstans. Vi hade egentligen tänkt följa med hb på en au pairgrej som avslutas på någon fancy klubb i stan som har dresscode höga klackar och prinsessklänning, men vi skippar det. På söndag ska vi förmodligen åka till en park utanför London som heter Richmond Park. Parken är 1000 hektar och där bor en massa hjortar som vi ska kolla på. Så, det är helgens planer!! Hoppas att ni mår bra. Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Matildas Mormor

Allt verkar vara bra för Dej Hoppas att vi kan träffas när Du kommer hem Kram Mormor

2010-10-08 @ 17:54:42
Postat av: elisabeth rodhe

Hej

så kul att du fått arbete och att du trivs med dessa.Så kul för dig. Idag har jag varit ute i skogen med min bror och svägerska och plockat massor av svamp. de hade aldrig sett så mycket och plockade säkert 25-30 liter. Själv har jag nog så att det räcker och blir över. Agnes tycker inte om svamp så det inblir inte så många tillfället att tillaga svamprätter.Nicke,Agnes,Ebba och Axel har under helgen varit på Asken och höststädat tillsammans med övrig släkt. Jag väntar på att de ska komma hem så att vi kan ta en söndagsbastu.Många kramar Lisa

2010-10-10 @ 18:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0